"För att bli bäst måste du ta ansvar för din egen utveckling!"
De flesta idrottare på toppnivå tränar hårt och förbereder sig fysiskt på ett bra sätt, för att sen efter en misslyckad prestation säga; Jag var inte med mentalt i matchen/tävlingen. Hur tränar du din inre röst som hjälper dig till framgång under din prestation?

loading...



Ledare & Individcoachning
Är du en chef eller ledare som behöver utmana och utveckla dig själv eller kanske en individ som har frågeställningar som du behöver få svar på?
 

Idrottscoachning

Är du en idrottare som kört fast i dina prestationer, vill du få någon att skapa andra perspektiv för dig, skapa en effektiv målsättningsplan tillsammans med dig? 
 



Föreläsning/
Workshop

För företag, skolor, lag eller andra grupper så har jag olika konceptföreläsningar som är uppskattade ute hos mina kunder. Bli inspirerade i er vardag.

Teamcoachning 

Ta er grupp ett steg längre! Genom att medvetandegöra hur kommunikationen fungerar i er grupp eller sätta upp effektiva målsättningar så tar teamet vägen framåt.

2018 > 04

När du ställs inför en uppgift eller ett val så kan du ställa följande två frågor till dig själv:

  • Vill du?
  • Kan du?
Ifall du svarar...
 
Läs hela inlägget »

Under hela 2018 har jag som mål att testa att förändra ett beteende varje månad. Varför vill jag göra detta? Helt enkelt för att se hur stark min motståndskraft är mot många av mina invanda beteende/vanor. Att ändra ett visst beteende kan vara lätt för någon men väldigt svårt för någon annan. Är det så att du blir inspirerad av något av mina ”beteendeförändringar” så testa själv.
Jag startade med att förändra mitt kaffebeteende i slutet på november 2017 och det gick kanon. I januari tog jag mig an mitt sockerätande vilket också klarades, februariutmaningen att träna varje dag misslyckades radikalt. Så nu i mars har jag valt en utmaning som jag tror kommer vara lite lättare att klara av och som kan lyfta upp självförtroendet igen - Bädda sängen varje dag innan jag går hemifrån! Inspirirerad av Admiral William H. McRavens tal...

Läs hela inlägget »
Fotograf Per Wiklund Fotograf Per Wiklund

Under hela 2018 har jag som mål att förändra ett beteende varje månad. Varför vill jag göra detta? Helt enkelt för att se hur stark min motståndskraft är mot många av mina invanda beteende/vanor. Att ändra ett visst beteende kan vara lätt för någon men väldigt svårt för någon annan. Är det så att du blir inspirerad av något av mina ”beteendeförändringar” så testa själv.
Jag startade med att förändra mitt kaffebeteende i slutet på november 2017 och det gick kanon. I januari tog jag mig an mitt sockerätande det gick också bra och nu är det tid för att pröva mitt träningsbeteende.

Läs hela inlägget »

Senaste inläggen

Arkiv